benden bi yemek yapılırsa o anca malkurabiyesi olur

benden bi yemek yapılırsa o anca malkurabiyesi olur

2 Mayıs 2012 Çarşamba

HEY

Uzun zamandır yoktum geçerli bir sebebi vardı canımslar ama boşverin konumuz bu değil :)
Doğum günüm geçti gittiii her zamanki gibi farklı birşey olmadı yine yanlız yine saptım. Sonraaa farklı birşey oldu. Daha önce bahsettiğim martıkaş vardı ya hani eski boyfirent işte o aradı. Zırring zırriing telefon çaldı. dogum günümü kutladı nassın iyimissin var mı bi isteğin falan bana bi hallenme geldi uhuu dedim aradı aç köpek bi de özlemişim anam dedim bu da aradı çağır bunu gelsin ve şeytana uydum çağırdım.
Ama sidiklinin işi varmış falan başka zaman buluşalım dedi tamam canısı dedim. o zamandan bu zamana haftalar geçti kavgalar ettik seninle olmaz dedi geçmişi unutamam dedi ama buluşalım seni göriyim dedi. töbe yareppim tipime mi bakcak ne bok yicekse artık.
sen benim bi güzel ağzıma sıç sonra buluşalım de.. bana birşeyler söyleyin kankalar ya napsam ne etsem nerelere gitsem :(
muççuk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder