benden bi yemek yapılırsa o anca malkurabiyesi olur

benden bi yemek yapılırsa o anca malkurabiyesi olur

27 Aralık 2011 Salı

berk

benim hiç şansım yok ya valla bak.bi insan babasının arkadaşının oğluna aşık olur mu ya ? hani anlatmıştım ya pınarla buluşmaya gittiğimiz çocuk işte Berk.
benim için çok önemliydi ama kendisi gitti başkasıyla çıkmaya başladı.geçenlerde gördüm kızla birlikte.kız götten bacak tepsi götlü çok çirkin saçları çok kötü rengi felaket. düşündüm ohaa bi dk ya BU KIZ BANA ÇOK BENZİYO!ciddeen o kadar çok benziyodu ki berk bunu bana söylemişti.''saçların sevgilimin saçlarına çok benziyo rengi de öyle'' ''ay boyunuz aynı ya o da kısa boylu'' ''evet o da göbeğinden ve poposundan şikayetçi'' oğluuuum bilerek mi yapıyosun derler adamaa.
madeem öyle dedim gittim saçımı kestirdim rengini koyulaştırdım.yeter ki o kızla benzetilmiyim diye kıydım güzelim saçlarıma.
2 senedir annemler onların ailesiyle yılbaşını birlikte geçiriyolar.hadi geçen sene konuşuyoduk.ama bu senee kafayıı yicem ya kızla birlikte evde kalırsa ölürüm ben yaa :(
annemde inadına mı yapıyo anlamadım ki geçen gün şöyle bi konuşma geçti aramızda olan biteni anlattım ''hayatım üzme kendini öyle geçici hevestir belkiii'' ''anne ne hevesi allahaşkına 1 SENE oldu yaaaa'' ''aa tamam o zaman üzül bence çocuk takmamış seni beğenmemiş demek ki'' dedi. evet çok acımasız.

1 yorum: