benden bi yemek yapılırsa o anca malkurabiyesi olur

benden bi yemek yapılırsa o anca malkurabiyesi olur

10 Aralık 2011 Cumartesi

su

ilk arkadaşım Su'ydu.onunla birlikte çok zaman geçirdik daha donumda bokum dururken arkadaşlığımız başladı onunla.ama zamanla içindeki şeytan kıskanç kaltağı gördüm.sürekli beni kıskanırdı ve bunu da rahat rahat söylerdi.kıskanılcak bir şeyim de yok aslında.normal bi aile.anne baba abi ve ben .abi deyince de bişey sanmayın fazla duygusaldır kendisi hiç bişeye karışmaz.belki de Su bu yüzden kıskanıyodu beni ama gerek yoktu kıskanmasına.kendisini çok bişey sanıyodu bana ablalık falan yapıyodu aynı yaşta olmamıza rağmen salak şey.aslında ilk onu yazma nedenim bugün onu gördüm seneler geçti görüşmeyeli tanımadı beni.eğer tanısaydı hemen ''ayyy malkurabiyesiiii çok kilo almışsııın kaç oldun 42 beden miii??'' derdi.herşeye rağmen zamanında iyi arkadaştık lan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder