benden bi yemek yapılırsa o anca malkurabiyesi olur

benden bi yemek yapılırsa o anca malkurabiyesi olur

13 Aralık 2011 Salı

burcu

burcu benim çocukluk arkadaşım birlikte büyüdük.çok iyi anlaşırız.ben küçükkene onu biraz ezermişim ama o bişey demezmiş kıyamam.hiç kopmadık ne zaman ''koş gel çok fenayım abacıııım'' der ben zıplaya zıplaya yanına giderim ağlarız güleriz falan ama bugün bana yaptığı pınarın yaptığından bile koydu ya.ailemle şiddetli geçimsizlik yaşıyorum bu aralar moralim yerlerde yani.dedim gel kötüyüm hanfendi ''aşkıım dişçiye gitceem ordan zart yere ordan da zurt yere bugün çok doluyum nolduu anlat'' dedi.bende yok bişey dedim cevap bile vermedi!! sonra annesi arıyo annemde ne çirkefff ''aaaa yok bozulmadı burcuyaa biz ağdaya gittik zateen''demiş.sonraa annesi bombayı patlatmış.''burcu işimiz bitince meleklere gitti kavga ettik gitmesini istemiyorum'' demiş.(burcunun diğer çocukluk arkadaşı)meleklere gitmiş!!!! annem söyleyince hönk dedim. ''noluyo lan ben kötüyüm demiştim melek nerden çıktı madem meleklere gidebiliyosun bana niye gelmedin kahpe'' dedim içimden.ağladım ağladım burcuyu buraya yazmıcaktım çünkü o benim canımı hiç acıtmamıştı ama bugün bunu yaptı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder